KAI.........ΠΟΔΗΛΑΤΟ.!!!

Ζωογόνος δύναμη ΚΑΙ αυτό.

Η γενική φιλοσοφία μας γνώση των  ΒΑΣΙΚΩΝ.

Ξεκινάμε απο αυτά. Αφορούν ΟΛΟΥΣ όσους καβαλούν ποδήλατο. Για να το αγαπήσουμε περισσότερο.

Χρήσιμα άρθρα, συμβουλές, ανταλλαγή γνώσεων, ενημέρωση δράσεων.

ΤΑ ΒΑΣΙΚΟΤΑΤΑ ΕΔΩ...............για την αρχή.

http://www.ergotec.de/en/01_haltung.php#slide-1   Το πρώτο από τα τέσσερα βήματα.


ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ - ΜΕΛΛΟΝ

http://www.gizmag.com/bicycles/



Πάρα πολλά χρήσιμα video.
https://www.youtube.com/user/shyflirt1/videos?sort=dd&view=0&shelf_id=1

ΤΟ MERCIER.


Σήμερα 22/10/2015 τελειωμένο.

Μετά από αρκετό ? κόπο, στο τέλος δεν υπάρχει τέτοια μνήμη, το ποδήλατο το έφερα εκεί που το φανταζόμουν. Η διαδικασία σίγουρα άξιζε τον κόπο. Δεν του φαινόταν στην αρχή. Ξεκινώντας έλεγα ότι θα χρειαζόμουν και ειδικούς. Είχα βρει τέτοιους. Όμως στο δρόμο απέκτησα γνώσεις που δεν φανταζόμουν. Όλο αυτό το ψάξιμο και κύρια η εκτέλεση, με άνεση χρόνου και χώρου, έκαναν το τελικό αποτέλεσμα περισσότερο απολαυστικό. Τα έξοδα κρατήθηκαν στο χαμηλότερο δυνατό, κύρια λόγω της προσωπικής "επένδυσης". Ουσιαστικά μόνο η αλυσίδα είναι καινούργια. Όλα τα άλλα είναι κάποιας ηλικίας φρεσκαρισμένα.



Ολίγη ιστορία....βασικά παρασύρθηκα από γνωστό. Στην αναζήτηση ποδηλάτου για αγορά, μεγάλου μεγέθους, μου είπε ότι άμα καβαλήσεις δρομερό ξεχνάς τα άλλα. Εκεί όπου καθόμουν εμφανίζεται γνωστός με όχημα καημός-όνειρο από μικρός. Όποιος είχε MERCIER ήταν ..........Η πρώτη εικόνα ήταν .....πάμε. Θέλει λίγη? δουλίτσα, αλλά αφού είναι μεγάλο μέγεθος..........Ο θησαυρός απεδείχθη άνθρακες και με πολύ προσπάθεια και δουλειά ελπίζω να γίνει και πάλι.................. θησαυρός. Μοντέλο το 1980, +/- δύο τρία χρόνια, συναρμολογημένο στην Ελλάδα από τον Τσιλίδη? Πατησίων.  Δεν είναι εξαιρετικό κομμάτι, από ότι διαβάζω εκ των υστέρων, αλλά τα εξαιρετικά κοστίζουν παραπάνω από τα 100 € που έδωσα χατιρικά και large.




Έτσι ήρθε στο ......συνεργείο.
Μετά το ....βάψιμο και αυτοκόλλητα.
Πρίν το βάψιμο και την βροχή......
         
Λύσιμο 05/2015, με αφορμή το παλουκόσελλο που δεν ανέβαινε με τίποτα!!!!!!!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=Ym9rDFElYM4
και άλλα για διάφορα σημεία.


Ο "ΠΑΠΠΟΥΣ".

Το ποδήλατο αγοράστηκε από τον πατέρα μου το 1960 +/- δυο χρόνια. BAUER διπλοσκέλετο και στιβαρό.  Όχημα βασικά μετακίνησης από Μοσχάτο προς Πειραιά και Αθήνα. Αυτό που θυμάμαι είναι η ατέλειωτες βόλτες στην γύρω περιοχή, Μοσχάτο, Π.Φάληρο, Ν.Φάληρο, Καλλιθέα παιδιά του δημοτικού. Ψώνια για το σπίτι και παράδοση παντελονιών που έφτιαχνε ή μάνα. "Προσεκτικά μην τα τσαλακώσεις και στην επιστροφή ψωμί από το πρατήριο". Αρκετές φορές διπλο-τριπλό και τετρακάβαλο. Όλοι η παρέα καβάλα και αγκαλιά ή μπάλα, για τα "εκτός" έδρας ματσάκια σε κάποια αλάνα. Οι λεφτάδες είχαν .................MERCIER χεχεχεχε

Αυτά μέχρι το 1970-75, μετά "κληρονόμησα" το solexάκι και το ξεπατώσαμε στίς ίδιες περιοχές. Το ποδήλατο αρχίζει και πέφτει στην αδράνεια. 1980- 1989 το χάνω...........μάλλον το πήρε ο μεγάλος αδελφός και το άφησε στην πυλωτή του σπιτιού του. 2003-2005 ? το παίρνω πάλι στα χέρια μου, σε κουρασμένη κατάσταση. Δυστυχώς το αφήνω έξω, πολλά χρόνια και "κουράζεται" ακόμη πιο πολύ. 2008 αποθηκεύεται σε κλειστό χώρο και κάπως προστατεύεται. 2012 λέω να το μουλιάσω στο πετρέλαιο μπάς και το σώσω. Δεν θυμάμαι με τι αφορμή έρχονται οι μνήμες και τα συναισθήματα πίσω και αποφασίζω να τον αναστήσω. Εργόχειρο η δουλειά, πολύ διάβασμα, συμβουλές απο πιό ειδικούς και πολύ σκέψη και όνειρα. Το μυαλό δουλεύει φουλ και με βοηθάει να περνάω την ώρα μου ζωντανεύοντας αντικείμενα και θαυμάζοντας το παρελθόν. Φαντάζομαι τους ανθρώπους που το έφτιαξαν, που το χρησιμοποίησαν, που το καμάρωσαν και πόσες αναμνήσεις έχει δημιουργήσει το δίτροχο ΑΥΤΟ. Θυμάμαι μια γελοία τούμπα που έφαγα με 0 χιλιόμετρα όταν το πήρα για ψωμί και ήμουν τόσο ζαλισμένος, που στην πρώτη στροφή, Μεταμορφώσεως και Θερμοπυλών... πάρτον κάτω. Γόνατο σκισμένο.............ακόμη μια φορά............σιγά. Δεν έσκισα και το παντελόνι..............κοντό ήταν............ χειμώνα καλοκαίρι.......... τι!!!!!!!!!!!!!!

                          Εκεί στο βάθος αριστερά.......................έτσι ήταν τώ καιρώ εκείνο....

~ 1964

Σε δόσεις........Δεν τον έβγαλα ακέραιο....πρίν την σφαγή :-(


Το φετίχ.......είχε σπάσει και χαθεί, βρέθηκε στο δίκτυο και είναι η πρώτη αγορά.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Στο ελατήριο της σέλας. Πλεγμένα συρματόσχοινα και όλα μαζί ελατήριο. Σεβασμός στο υλικό και κύρια στους ανθρώπους που τα έφτιαχναν.
Για κάτι τέτοια και για την διάθεση των Β.Κ. και Γ.Κ. να αναστήσουν τα μέταλλα, προχωράω.


ΝΕΟΣ ΜΠΕΛΑΣ.

Πρώτες φωτό απο κινητό


Έχει απόλα όσα ήθελα και θα το δω απο κοντά για περισσότερες λεπτομέρειες και φωτό.

07/2016

Επιτέλους στα χέρια μου. Βασικά είναι χρηστικό. Θα του κάνω τα βασικά για να βγεί στο δρόμο. Κλασικό και με τα χρόνια να φαίνονται επάνω του. Έχει απ'όλα επάνω του.  Μέχρι και κλειδαριά στην πίσω ρόδα, TRELOCΚ με σήμα έναν ελέφαντα. Κουδούνι, γλινγκ-γλόνγκ, έτσι το ονομάζουν. Με πολύ σκουριά και που θα γίνει καινούργιο, πιστεύω. Σταντ στην πίσω ρόδα, λείπει ένα ελατήριο αλλά θα βρώ. Φανάρι με δυναμό και πίσω φώς. Δεν δουλεύουν και θα δούμε αν και πότε θα φτιαχτούν. Βάσεις για τρόμπα, χωρίς αυτήν όμως ............θα βρούμε εύκολα. Δυστυχώς το σήμα στο φτερό δεν υπάρχει. Η μάρκα είναι OLYMPIC MADE IN GERMANY. Υπάρχει στο λαιμό το σχετικό σηματάκι. Τα χρώματά του είναι αρκετά καλά και με ενθουσιάζει το γεγονός που φαίνονται οι πινελιές με το χέρι που υπάρχουν σαν διακόσμηση. Hand made που λένε κυριολεκτικά. Λάστιχα σαμπρέλες του πήρα και μπήκαν ήδη. Του πάνε θα έλεγα. Όταν πάντως αφαίρεσα το φανάρι και το κουδούνι, για να τα φροντίσω, το ποδήλατο έδειξε ................γυμνό. Θυμάμαι που τα στόλιζαν με σημαιάκια, κρόσια και άλλα για να δείχνουν .πλουμιστά.










http://oldhistoricbicycle.blogspot.gr/   (Blog για διπλοσκέλετα)

www.bicycledecals.net 

https://www.youtube.com/watch?v=m-bJCwn8ssw (Κάτι τέτοιο θα ήθελα να κάνω)

Εδώ είμαστε...........απο Ελλάδα.http://www.raleigh-katsaris.com/shell.php?subcat_id=162






51 σχόλια:

  1. Αν υπάρχει ενδιαφέρον, εδώ είμαστε για κουβέντα και εφαρμογή. Μπορεί να δημιουργηθεί ΚΑΙ τέτοια παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποδήλατα που κατασκευάζονται στην Ελλάδα.

    http://www.idealbikes.net/?section=7&language=el_GR

    Αξίζουν την προσοχή μας και αν αποφασίσεται την αγορά κάποιου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ηλεκτρονικό χάζι..................

    http://www.rosebikes.co.uk/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολλές ερωτήσεις εδω οι απαντήσεις.

    http://www.podilates.gr/

    Στό forum απορίες και λύσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. 06/2015 Αγορά παλαιού και δυστυχώς ψιλοταλαιπωριμένου MERCIER. Μαζοχισμός και ανάσταση του είναι ο στόχος. Πιστεύω να ζωντανέψει αρκετά και να το απολαμβάνω. Μπάς και γράψω κάνα χιλιόμετρο παραπάνω. Αν αλλάξω και τις πίσω σχέσεις θα μου κάνει την δουλειά μου και θα είναι και ιδιαίτερο. Σε δουλειά να βρισκόμαστε. Παράλληλα πρέπει να συνεχίσω και τον .............."παππού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βρέθηκε ποδηλατάς-μαζόχα για τα σχέδια που έχω στο μυαλό μου. Γνώστης και μερακλής.

    Το ΜΕΡ έχει δυσκολίες ....................το παλούκι κατάφερα να το βγάλω με διάφορες λύσεις κύρια απο το δίκτυο. Τον μπίχλικο δισκοβραχίονα τον έλυσα τελικά με τρυπάνι. Πιστεύω πω΄ς όταν γυαλιστεί θα είναι απο τα κοσμήματα του ποδηλάτου. Μένει μόνο ο λαιμός του τιμονιού..............έχει γίνει ένα με τον λαιμό του ποδηλάτου και δεν έχει διάθεση να βγεί. Με παπαζοτό και υπομονή θα τα καταφέρω. Θα το αφήσω να μουλιάσει και έτσι ή αλλιώς θα το βγάλω.

    Αποφάσισα να κάνω υπομονή μπάς και πετύχω κάποιο μεγάλο μέγεθος από δύο ποδήλατα της IDEAL στα οποία έχω κατασταλάξει. Ζήλεψα από γείτονα που βρήκε αυτό που ήθελε σε καλή τιμή και σε εξαιρετική κατάσταση. Για τα άλλα ποδήλατα του σπιτιού, μιάς και δεν χαλάνε θα αποφασίσω εν καιρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. http://www.ergotec.de/en/01_haltung.php#slide

    Ξεκινάμε από εδώ και διαβάζουμε και τα 5 βήματα για να διαλέξουμε αυτό που πρέπει και για να μάθουμε να καθόμαστε σωστά στο ποδήλατο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Λόγω............εποχής αναβάλλεται η αγορά νέου και πάμε για την ανάσταση του .......ώριμου και μετά του "παππού".
    Το ΜΕΡ γυαλίζεται και μαζεύουονται τα απαραίτητα. Το σίγουρο είναι οτι θα βαφτεί φρέσκο. Ακολούθως θα μπούν επάνω τα βασικά για να βγεί στο δρόμο. Παλουκόσελο, σωστό αν βρώ και κλασικό θα το πάρω. Λαιμός τιμονιού και εδω αν βρω κλασικό θα την κάνω την δαπάνη. Μανέτες, φρένα, τιμόνι, ρόδες, λάστιχα, κασσέτα θα μείνουν τα ίδια. Θα "δεθεί", συντηρηθεί όπως πρέπει απο ειδικό για τις πρώτες βόλτες και με τον γείτονα που μας κολλάζει. Στό δρόμο ό,τι μου "γυαλίζει" θα το πέρνω και θα το βελτιώνω λίγο λίγο. Για ομορφιά και γούστο. Υπάρχουν πολλά καλούδια που μπορούν να μπούν επάνω του. Πάντως του πρώην ιδιοκτήτη του είπα πόσο πρέπει να φερνίζονταν όσο καιρό το καθάριζα και το γυάλιζα............έμα. Να μην έχει καθαριστεί ΠΟΤΕ απο τότε που αγοράστικε. Τέσπα η διαδικασία με κρατάει ζωντανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ψάξιμο και χάζι στο δίκτυο. Περισσότερο διάβασμα για τον "παππού". Προέκυψε και τρίτο ποδήλατο με ελάχιστα χρήματα. Προσπάθεια αφαίρεσης κομματιών που θα τα βάλω στο ΜΕΡ. Η γνωστή κατάρα των κολλημένων μερών υπάρχει και εδώ...............σε μικρότερο βαθμό. Τιμόνι, μανέτες, λαιμός, που έχει αντιρρήσεις στην εξαγωγή του, όταν γίνει αυτό, χωρίς καταστροφή του, θα μπέι όπως είναι στο ΜΕΡ. Φώτα με τον δυναμό τους θα μπούν αυτούσια στον "παππού" μάλλον. Συνεχίζονται βέβαια τα καθαρίσματα και τα γυαλίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νέος προβληματισμός για την τύχη του "παππού". Μετά από πολύ διάβασμα, είμαι στην αναζήτηση των σημάτων του. Αν βρεθούν θα το βάψω απο την αρχή. Με τα σχέδια που είχε απο την μαμά του. Αστέρια, λόγχες και "μαρμαρα". Μελετάω την διαδικασία και θα προσπαθήσω να την κάνω μόνος. Για την ώρα ξεσκουριάζω, καθαρίζω, γυαλίζω ( το σηματάκι του έγινε καινούργιο, απο την μια πλευρά, λ΄'εω την άλλη να την αφήσω "φυσική", μόνο με το διάφανο βερνίκι για να μείνει ώς έχει ). Σχέδια πολλά έχω και μου γεμίζουν τον χρόνο. Τίς μέρες του χειμώνα ή μάλλον τις νύκτες, θα έχω πολύ δράση στό συνεργείο μου. Αν δε το βάψω θα έχουμε και πολλές καλλιτεχνικές λεπτομέρειες να προσέξω.

    Η σέλα είναι απο τα μέρη του που θέλουν ιδιαίτερη φροντίδα κι την έχω βάλει να ............μουλιάζει, όπως προτείνει ι ειδικός gpiter, εκ Ναυπλίου ορμώμενος. ένας ειδικός ερασιτέχνης που άνοιξε τα "χαρτιά" αλλά νοιώθω οτι το μετάνοιωσε μάλλον απο την συμπεριφορά κάποιων κομπλεξικών που υπάρχουν σε όλους τους χώρους. Είχε, έχει έναο blog, που ανέβαζε τον καημό μου αλλά έχει ψιλοπαγώσει, http://oldhistoricbicycle.blogspot.gr/ για όσους θα ήθελαν να χαζέψουν.................κυριολεκτικά. Οπότε παρασύρθηκα και εγώ και λέω να κολλαστώ όσο πιο οικονομικά μπορέσω για να αναστήσω τον παππού.

    Έτσι τα ποδήλατα προχωρούν παράλληλα με όσο πρέπει να γίνουν. Στο ΜΕΡ ξεκίνησα να βγάζω το χρώμα του, με remover. Λένε οτι είναι πιο εύκολο απο το τρίψιμο, θέλει και τέτοιο, αλλά πολύ λιγώτερο. Από τις γωνιές φεύγει πιο εύκολα το χρώμα. Ξεκίνησα απο το πηρούνι, το οποίο σε λίγο θα το χρησιμοποιώ και για το φαί, τόσο συχνά το έχω στα χέρια μου. Με την αφαίρεση του χρώματος αποκαλύφτηκε και το χρώμιο που είχε μέχρι αρκετά ψηλά και βέβαια θα το αφήσω άβαφτο. "Τρελαίνομαι" να ζωντανεύουν τα υλικά και να δείχνουν αυτό που ήταν κάποτε. Με την σκέψη οτι ο "παππούς" είναι κοντά 60 χρόνων και τα μέταλλα είναι ζωντανά με κάνει να θέλω να τα κάνουν να αντέξουν άλλα τόσο χρόνια..............ίσως. Ποιός θα τα εκτιμήσει και συντηρήσει και χρησιμοποιήσει δεν ξέρω αλλά αυτό θα το βρουν οι ............επόμενοι. Για την ώρα υπάρχει μεγάλη μοναξιά σε όλη αυτή την διαδικασία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχεδόν καθημερινή ενασχόληση με τα αντικείμενα.

    ΜΕΡ αφαίρεση της μπογιάς ΑΠΟΛΥΤΑ. Έχει αρχίσει και το πολύ καλό τρίψιμο για να φύγουν οι σκουρίτσες που έχει και κάτω απο την μπογιά. Ευτυχώς είναι μόνο επιφανειακές. Η μπογιά έφυγε σχετικά εύκολα. Με το τρίψιμο βγαίνει στην επιφάνεια το καθαρό μέταλλο του σκελετού. Αυτό όντας καθαρό και χωρίς σημάδια, έτσι ασημένιο, είναι προκλητικό στο να μείνει έτσι......... Αν μπορώ να το "βάψω" με το βερνίκι που έχω ή και κάποιο καλύτερο και να το κάνει σαν να είναι βαμένο, τότε είναι πολύ πιθανό να το αφήσω .......................ασημί............φυσικό μέταλλο.Τα αυτοκόλλητα, παρόλο που είναι άσπρα θα δείξουν, διακριτικά, όπως είδα σε κάποιο άλλο ποδήλατο. Θα το τρίψω καλά, θα του βάλω και τα εξαρτήματά του, έτσι χωρίς δέσιμο, και θα το φωτογραφίσω για να το φανταστώ. Έτσι και αλλιώς δεν βιάζομαι.

    Το ονειρεύομαι και λίγο λίγο το χτίζω. Σκέπτομαι να τους βάλω και αρκετές χρυσές πινελιές. Θα πρέπει να βρώ μαρκαδόρο μπογιάς για να ........ζωγραφίσω αυτά που θέλω. Τα καταστήματα μοντελισμού φαίνεται οτι έχουν κάτι τέτοιο, ή θα πάρω κουτάκι μπογιάς, απο εκεί και με πινελάκι να κάνω αυτά που θέλω.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΜΕΡ.

    Το επόμενο βήμα συντήρη τροχών. Θα δοκιμάσω να ανοίξω τα κέντρα να τα καθαρίσω και να βάλω γράσο. Δεν πιστεύω να έχει και καθόλου μέσα. Το αντίθετο θα είναι τεράστια έκπληξη !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Χρυσές και οι άκρες των ακτίνων χεχεχε, μετά το γυάλισμά τους.
    Αν τελικά καταφέρω να βγάλω και το λαιμό απο το άλλο ριμάδι θα τα βάλω όλα. Αν δεν, θα πρέπει να αγοράσω και λαιμό. Γιαυτό θα προσπαθήσω να το δέσω μόνος μου. Όπου κολλήσω θα ρωτάω και αν δεν στον ποδηλατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΠΠΟΥΣ.

    Μάλλον βρήκα την άκρη για τα σηματάκια του οπότε θα πάμε για βάψιμο. Έχει μπόλικη δουλίτσα ακόμη. Η σέλα μουλιάζει, για να φτιάξω το δέρμα, κάτι θα γίνει. Αν δεν στρώσει θα του βάλω νέο δέρμα που μου χάρισε ειδικός από την Σαντορίνη. Οι ρόδες θέλουν αρκετή δουλειά για να καθαριστούν οι σκουριές και να γυαλιστούν. Το εντυπωσιακό στην διαδικασία, είναι το πόσο καλή ποιότητα είχαν τα παλιά μέταλλα. Βλέπεις ένα φαινομενικά σκουριασμένο κομμάτι αλλά αυτή είναι μόνο επιφανειακή. Με το λίγο ή περισσότερο τρίψιμο βγαίνει στην επιφάνεια όχι τόσο το μέταλλο το αρχικό, αλλά η νικέλωση που είχαν κάνει προφανώς για να αντέχει πολύ χρόνο. Αυτό το κομμάτι είναι που με ενθουσιάζει................το ζωντάνεμα των εξαρτημάτων. Δεν έχω στόχο να πάρω καινούργια για να αντικαταστήσω τα φθαρμένα. Θα τα αφήσω καθαρά και παλιά.

    Θέλω ειδικούς για μπογιές για την διαδικασία που θα ήταν καλό να ακολουθήσω. Βρήκα κάποιον αλλά λόγω εποχής είναι κλειστά. Με του επανέλθουν οι ρυθμοί θα προχωρήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Θα μου άρεσε να είχα κάποιον φανατικό να του πώ τον πόνο μου και να μοιραστώ τον καημό και τις σκέψεις μου αλλά τα γράμματα είναι πολύ μικρά και πια δεν διαβάζονται από ....................πρεσβύτερους. Οι νεαρότεροι δεεεεεεεεεεεεεεεεεεν............ο γείτονας έδειξε μια τάση αλλά δεν ξέρω κατά πόσο έχει χρόνο και διάθεση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. MER

    Με οδηγίες απο το δίκτυο, https://www.youtube.com/watch?v=Ym9rDFElYM4, μεταξύ των άλλων που έχει, δοκίμασα να καθαρίσω και να φτιάξω του μπροστινού τροχού το κέντρο. Λίγη αγωνία και προσπάθεια και νομίζω οτι η πρώτη φορά, όχι αριστερά....................αλλά μπροστά ήταν επιτυχημένη. Οπότε και με το γυάλισμα των ακτίνων έχω ΄νεναν καθόλα έτοιμο τροχό για οοοοοοοοοοοοοοοταν αρχίσει η συναρμολόγηση. Έβαψα με το σπρευ βερνίκι τον τροχό και να δούεμ πόσο θα μείνει γυαλισμένος. Έχω την αίσθηση ότι δεν θα είναι και για μόνιμα............αυτό είναι βέβαια το ζητούμενο. Ευτυχώς το - τα ποδήλατα βρίσκονται σε κλειστό χώρο. Η συντήρηση αυτή μου άνοιξε την όρεξη και για τον πίσω τροχό.............έτσι τον έβαλα κάτω και με μεγαλύτερη άνεση έκανα την ίδια συντήρηση. Μένει να γυαλίσω τις ακτίνες του για να είναι και αυτός έτοιμος για την συναρμολόγηση. Λίγο λίγο φτιάχνω, επειδή δεν είχα ξαναασχοληθεί με ποδηλατομαστορέματα είχα - έχω μια ανησυχία. Με την βοήθεια του δικτύου όμως αισθάνομαι μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για να προχωρήσω. Ευτυχισμένη στιγμή όταν αυτό που μαστορεύεις όχι μόνο δουλεύει αλλά το νιώθεις και όπως πρέπει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΕΡ

    Μετά απο μεγάλη αντίσταση στην σφαγή για ανταλλακτικό τιμόνι με απόλα, αυτή τελικά δεν ματαιώθηκε. Με μεγάλη ανακούφιση έσφαξα το πηρούνι του KAL και πήρα αυτά που ήθελα. Ξεπέρασα τον ψυχολογικό αναστολέα και ηρέμησα...............εεεεεεε μααααααααα τα ήθελε ο οργανισμός του. Μα να μην βγαίνει με τίποτα............η προηγούμενη μέθοδος είχε καταστροφικές συνέπειες οπότε τώρα έκανα το ...........ανάποδο. Ο γνωστός θα πάρει τώρα ότι έμεινε αν τα θέλει αν δεν ...................ανακύκλωση.χεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΑΠΠΟΥΣ.

    Λίγο λίγο έχει και αυτός την φροντίδα του........Το βάψιμο με απασχολεί πολύ αλλά ο χρόνος θα είναι καλός βοηθός πιστεύω. Βρήκα ειδικό μαγαζί για συμβουλές και το Σάββατο θα πάω για ενημέρωση.
    Ζήλεψε και ήθελε και αυτός πολύ περισσότερο γιατί δεν γύριζε καν με το χέρι, περιποίηση κέντρων τροχού......
    Επειδή ήθελαν ειδικό κλειδάκι το έφτιαξα επιτόπου απο κάτι παλιά που είχα. Πάρα πολύ χρήσιμο. Με δυσκολία ξεβίδωσα κάποιες βίδες που κρατούν τις μπίλιες, αν και τις είχε κάνει μπάνιο και με πετρέλαιο και αντισκωριακό. Ο άξονας είναι φαγωμένος και θα βάλω άλλον. Στην δουλειά πιστεύω να μου τους φτιάξουν . Μετά απο 60 περίπου χρόνια, και χρόνια στην βροχή και στον ήλιο, sorry παππού έπρεπε να σε είχα προστατέψει περισσότερο,θαύμασα την κατάσταση απο τις μπίλιες, άψογες αλλά κύρια την υποδοχή τους. Η μυρωδιά του εργοστασιακού γράσου που υπήρχε μετά το καπάκι αλλά και απο την άλλη μεριά που δεν είχε καπάκι, μου έφεραν μνήμες. Όταν δε αφαίρεσα λίγο απο αυτό, δεν πρόλαβα να το βγάλω όλο, θαύμασα την ποιότητα των μετάλλων για άλλη μια φορά. Θα το βγάλω φωτό γιατί νομίζω ότι είναι σαν να βγήκε εχθές απο το εργοστάσιο. Φαντάζομαι τον εργάτη που το έφτιαξε και μου λέει ...........προχώρα ζωντάνεψέ με. Ότι μου λείπει ή είναι κουρασμένο θα το πάρω. Αν και τα περισσότερα θα τα βάλω πάλι. Αν δεν πάνε καλά τότε θα τα αλλάξω. Θέλω να κινηθώ με οικονομία χρημάτων και ανταλλακτικών. Να μην αλλάξω εύκολα τα αρχικά.

    Βλέπω φωτό άλλων φτιαγμενων υποτίθεται απο το παλιό και καταλαβαίνω πως πήραν όλα τα κομμάτια καινούργια και τα έβαλαν επάνω. Το αποτέλεσμα είναι τέλειο, αλλά δεν νομίζω οτι έκαναν ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ..............συναρμολόγηση μάλλον ενός ποδηλάτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιστροφή με πολλές νέες εικόνες. Σπουδαία η επίσκεψη σε προχώ ποδηλατάδικο, ανοικτόμυαλο. Ζήλειες απο αναβάτες που απολαμβάνουν το μέσον, άσχετα καιρού. Η πόλη και οι άνθρωποί της βοηθούν σίγουρα πάρα πολύ. Εδώ δεν νομίζω οτι θα προλάβω να το ζήσω. Ούτε εδώ ούτε στην επαρχία.............κύρια.

    Στα δικά μας, μετά απο μια μικρή παρένθεση, θα προχωρήσουμε με το MERC. Πήρα αστάρι ποιοτικό και θα κάνω την πρώτη κίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όμορφο γίνεται το πηρούνι και μόνο με το αστάρι...........για να δούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. MERC.
    Αστάρομα εντάξει και με μετά το ψιλό τρίψιμο πράγματι η επιφάνεια "γλύκανε" πάρα πολύ. Οδηγίες από gpiter............δεν το ξέρει αλλά βοηθάει. Αν μας άφηνε να δούμε και τις φωτό που αφαίρεσε θα ήταν άψογος. Ελπίζω το Σάββατο να καταφέρω να το βάψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Aναρωτιέμαι αν δεν καθόμουν να "παιδεύομαι" μήπως έπρεπε να ακολουθήσω την "συμβουλή" των απέξω................."παρε ένα καινούργιο που κάθεσαι και παιδεύεσαι"
    Η χθεσινή βροχερή μελωδία και ώρα που πέρασε στο χώρο μου, ενίσχυσαν την πεποίθηση μου για το σωστό της απόφασης να ΜΗΝ ακούσω τους απέξω. Οι απομέσα που διάβαζα λένε προχώρα μόνος .......................η διαδρομή θα σου μείνει αξέχαστη. Είναι η αναμνήσεις που φτιάχνονται στο παρόν και που ζωντανεύουν στο μέλλον. Πολύς ο κόπος και έρχονται στιγμές που λές .....................φτου. Ένα διάλειμμα και μιά μικρή αποχή σε κάνουν να καταλάβεις αν είσαι ......................ερωτευμένος χεχεχεχε.

    Κάποιοι άνθρωποι δεν θέλουν πολλά για να δείξουν αυτό που νοιώθουν..........................Γ.Κ. ποίημα η κατασκευή σου ευχαριστίες. Κάτι τέτοιοι μου δίνουν δύναμη για την συνέχεια. Στο πρακτικό αλλά και στο ............μεταφυσικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. MERC.

    Το Σάββατο ήρθε με συννεφιά και υγρασία. Το είχα όλο δικό μου για το βάψιμο. Η προετοιμασία του χώρο - πατέντα οκ. Το χέρι ψιλοτρέμει, λόγω ερασιτεχνισμού.....άντε λίγο λίγο για να δούμε. Ο καιρός δεν βοηθάει για γρήγορο στέγνωμα. Μένουν κάτι κενά.....................Αρχίζει να ψιλοβρέχει το καλύπτω όσο μπορώ αλλά...............φυσάει κιόλας..............γαμωτ,γαμωτ....................Τον βάζω σε κλειστό χώρο για να συνεχίσω. Όμως το χρώμα δεν είχα στεγνώσει και όπου έπεσαν σταγόνες "έτρεξε".Αμάν την πατήσαμε........................γρήγορες σκέψεις, μουσκεμένες .....γενικώς. Αποφασίζω να το φυσήξω μπάς και σώσω κάπως την κατάσταση. Κάτι γίνεται αλλά μένουν κενά.....................Συνεχίζω το βάψιμο σε κλειστό χώρο πιά με την απαραίτητη προστασία και λίγο λίγο μπαλώνεται η κατάσταση.........................Μετά το στέγνωμα και με άριστα το 10 νομίζω ότι έπιασα το 8. Οοοοοοοοοοοοοοοοουφ.

    Οι πληροφορίες έλεγαν να βάλω τα αυτοκόλλητα πριν στεγνώσει - σκληρύνει το χρώμα. Μετά από 4 ώρες λόγω υγρασίας λέω οκ είμαστε...........................Άλλη αγωνία-ιδρώτας........... η πρώτη απόπειρα ψιλοεπιτυχημένη. Το αφαιρούμενο αυτοκόλλητο είναι τόσο ισχυρό που πάει να πάρει και πήρε ένα μικρό κομμάτι μπογιάς.................αμάν. Άλλη προσέγγιση ΔΕΝ κολλάω το αυτοκόλλητο που θα αφαιρεθεί................Έτσι δουλεύει το πράγμα. Μετά την καλλιτεχνία με μικρό πινελάκι και μπογιά, που άφησα υπόλοιπο "μπαλώνω" τις "πατάτες". Πολλοί θα τις δούνε, λίγοι θα τις καταλάβουν και ελάχιστοι αυστηροί κριτές θα τις σχολιάσουν. Οι φήμες λένε πως αυτά τα χρώματα, διπλής, "φωτίζουν" με το που πέσει το βερνίκι.Για να δούμε..................άλλη αγωνία. ΠΡΑΓΜΑΤΙ...............μετά απο κάποια χέρια..............ανάλογο το τι αίσθηση μου έδινε ..............έφεξε.

    Το έχω αφήσει να στεγνώσει - σκληρύνει για να προχωρήσω πρός το τέλος.

    Με άριστα το 10 θα μου έβαζα ένα 8.......................για πρώτη φορά. Μου αρέσει και το χρώμα και η βασική δουλειά.

    Για να δούμε τι θα δούμε.......................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πλησιάζει το τέλος...........................προχωράω με την τοποθέτηση των εξαρτημάτων και αρχίζει και παίρνει μορφή.

    Λεπτομέρειες καλλιτεχνικές για διαφοροποίηση και γούστο. Οχι και τέλειες αλλά οκ.

    Πρέπει να αγοράσω αλυσίδα γιατί η δική του είχε γίνει ..............σκουριασμένο λάστιχο, απο την χρήση και την πολυκαιρία. Cotter pins για τα πετάλια και ίσως ντίζα για το πίσω φρένο..............αααααααααα και τελειώματα για τα συρματίσχοινα, για τέλειο αποτέλεσμα.

    Για να δούμε τι θα δούμε .....................στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πίστευα οτι θα "έκλεινα" την υπόθεση για δοκιμή αλλά..........................δεν κατάφερα να φτάσω στην τοποθέτηση της καινούργιας αλυσίδας. Μεσαία τριβή οκ, δίσκοι όμως ......................γιοκ ίσιοι............θέλουν ευθυγράμμιση.

    Stand για εργασία βρήκα και γίνονται οι δουλειές όμορφα και πιο ξεκούραστα.χεχεχεχε

    Μικρή η καθυστέρηση αλλά έτσι κι αλλιώς δεν έχω χρονοδιάγραμμα. Έχω κάτι ψιλά να καθαρίσω και να βάλω. Έχω και τα λεβιεδάκια των ταχυτήτων και και τα derailler να βάλω οπότε. Φίλος πήρε, από μόνος του να μου φέρει, όσο γίνεται, τους δίσκους στα ίσια τους.

    Βέβαια αν έχω χρόνο υπάρχει μπόλικη δουλειά με τον "Παππού" χχεχεχε Το χειμώνα μπροστά στο τζάκι, με μουσικούλα και τρίβεεεεεεεεεεεεεεεεε να γυαλίσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΠΑΠΠΟΥΣ.

    Ψάχνοντας βρήκα φωτό του 1983. Τραβηγμένη απο το δωμάτίο μου στο Μοσχάτο. Χιόνια πολλά στην αυλή και κρύο έξω και βέβαια μέσα. Ο παππούς ακουμπισμένος στον τοίχο χιονισμένος. Από το 1980 που πήγα φαντάρος δεν είχα καβαλήσει. Βρίσκω εξαιρετικά απίθανο να τον πήρε για βόλτα κάποιος άλλος γιατί δεν φαίνεται και σε κατάσταση τέτοια. Σίγουρα δεν βγήκε βόλτα μετά γιατί βρισκόταν στην αυλή, σε άλλη αυλή, σε πιλωτή, σε άλλη αυλή και τελικά σε αποθήκη. Από όπου ξεκίνησε και η αναζωογόνηση .Αυτό σημαίνει πως για 35 χρόνια δεν έχει βγεί στο δρόμο.

    Αυτή η φωτό και οι σκέψεις είναι ένα νέο κίνητρο για την συνέχιση της αποστολής-δουλειάς-ευχαρίστησης ΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΤΟΥ ΠΑΠΠΟΥ. Βοηθούν πάρα πολύ και σκέψεις δικών μου ανθρώπων, ξέρουν αυτοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. MER

    Από τα πρώτα δύσκολα να βγούν ήταν και ο λαομός του τιμονιού. Στην προσπάθεια επάνω, βάρεσα και τον αρ. δείκτη. Μετά τα πρώτα μπινελίκια σκέφτηκα πότε θα γειάνει. Θα έχω τελειώσει το ποδήλατο ? Να δούμε πιο θα γίνει πρώτα.

    Το ποδήλατο κοντεύει ..................τι ίδιο και δάκτυλο :-))

    Τελικά με την βοήθεια του καννιβαλισθέντος, τα χρήματα που έχω δώσει παρέμειναν τα ελάχιστα. Ποδηλατάς δεν χρειάστηκε, έκατσα και έμαθα. Δοκίμασα, ψιλοαπέτυχα , επέτυχα, διόρθωσα, απόλαυσα, προβληματίστηκα, τσαντίστικα, χάρηκα, ανέβαλα, ονειρεύτηκα, αποδέχτηκα, στεναχωρήθηκα. Το τελικό αποτέλεσμα μου λέει πως στο σύνολο καλά έκανα και άκουσα τους ειδικούς. Έφτιαξα μια ακόμη ανάμνηση για μένα και για όσους................"περίεργους" εεεεεεεεεεεεεε....πως είπατε ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Έγινε και η τελική φωτογράφιση ..................υπό βροχή...........Μου αρέσει η βροχή γιαυτό φαίνεται έρχεται σε σημαντικές στιγμές................. :-)))

    Δέν έκανα δοκιμή, γιατί θα ήταν ιεροσυλία να βραχεί στην πρώτη βόλτα σου. Άσε που θα γινόμουν κώλος .................μέχρι πάνω λόγω απουσίας φτερώνε.

    Καλά που έχω και τον Παππού για φτιάξιμο γιατί ένοιωσα ένα κενό............................Έφτιαξα και θέση κρεμαστή και το βάζω στον κλειστό βέβαια χώρο. Για τον παππού ονειρεύομαι θέση ΜΕΣΑ στο σπίτι..............................την βρήκα. Το έτερο ...................ήμισυ θα φέρει αντιρρήσεις, αλλά επειδή με αγαπάει πολύ θα τις αρέσει...........................ελπίζω.

    Ο αγώνας δάκτυλο - ποδήλατο έληξε υπέρ του δεύτερου. ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. MERC.

    Δοκιμή και ρυθμίσεις καθ'οδόν. ΆΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑλλη κύλιση............πιο "αρχοντική".

    Η αρρώστια, εδώ και 4 βδομάδες, δεν μου επιτρέπει να κάνω δοκιμή για περισσότερα χιλιόμετρα. Που θα πάει θα περάσει και αυτό, που τραγουδάει και ο Πορτοκάλογλου. Μακάρι να περάσει και το άλλο χωρίς περαιτέρω συνέπειες. Φτου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λόγω καιρού και ιώσεων οι ποδηλατάδες έχουν σχεδόν μηδενιστεί. Όταν φτιάξει λίγο ο καιρός θα πάρουμε μπρός. Υπάρχουν σχέδια για ποδηλατοεκδήλωση στην γειτονιά.

    Δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με τον παππού......................τον έχω αφήσει ευτυχώς σε κλειστό χώρο, να μην κουράζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ισχύουν τα προηγούμενα..................δεν έχω καταφέρει να βρω χρόνο, διάθεση μάλλον για να μαστορέψω. Ελπίζω μόνο να μην πολυέχω ξεχάσει που, πως μπαίνει, τι.................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Στο πίσω μέρος του μυαλού μου υπήρχε.Τα μάτια έψαχναν γενικά και ειδικά εκτός Αθηνών. Στο αγαπημένο μας μέρος και σε χαλάσματα σπιτιού κάτι πήρε το μάτι μου. Δεν κατάφερα όμως να το ψάξω γιατί φύγαμε και το ακατοίκητο ακίνητο δεν βρέθηκε σε ποιόν ανήκει. Στήν πίσω αυλή της κας Βάσως όμως πήρε το μάτι μου ......................αυτό που είχα στο μυαλό μου αλλά σε καλύτερη κατάσταση απο ότι περίμενα. Με φώτα, δυναμό, κουδούνι απο αυτό που κάνει γκλον γκλον....χεχε (λίγο σκουριασμένο), stand πίσω, κλειδαριά στο σκελετό για την ρόδα και τα σχέδια του σκελετού αρκετά ζωηρά. Ο ιδιοκτήτης το σκεπτόταν αν θα το φτιάξει, αν θα το πουλήσει. Του έδωσα οδηγίες και συμβουλές για να το φτιάξει. Τελικά αποφάσισε να μην το φτιάξει και να το πουλήσει.χεχεχεχε εγώ λέω..................και έγινε η αγορά. Με την βοήθεια του μαστροΚώστα και την φροντίδα του βρίσκεται σε στεγασμένο χώρο. Το έκανε μπάνιο με πετρέλαιο και ανυπομονώ να το δω με ησυχία. Το πάσχα θα φροντίσω να το περιποιηθώ και να πάρω κάποια πράγματα για φροντίδα πίσω στο σπίτι. Νέος ¨μπελάς".Πιστεύω όμως πως τα πρώτα του μέτρα θα τα κάνει στο τόπο ΜΑΣ. Θα του παω και τα λάστιχα με τις σαμπρέλες που είχα πάρει για τον "παππού" μήπως και τσουλίσει άμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο ΝΕΟΣ ΜΠΕΛΆΣ.

    Ήρθε στο εκεί σπίτι, βγήκαν οι φωτό και άρχισε η περιποίηση. Βγήκαν κάποια πράγματα για καθαριότητα και για την μεταφορά στο εργαστήριο. Έίναι σε τέτοια κατάσταση που σκέφτομαι να μείνει βασικά ώς έχει. Θα καθαρίζω λίγο λίγο κομμάτια και θα το έχω ζωντανό, να κάνει τις βόλτες του, να δείχνει τα χρόνια του, σαν και τους ανθρώπους. Δεν θα του κάνω lifting.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. O NE MΠΕΛΑΣ Εχθές βγήκε βόλτα. Αφού δεν θα πέσει σφαγή ας δούμε σε τι κατάσταση είναι. Λάστιχα μπήκαν, φρένα κάτι γίνεται (θα πάω στο ίσωμα πρώτα), ίσιο φαίνεται, οι τροχοί γυρνούν 7/10 (θέλουν περιποίηση για άψογη κύλιση), σέλα αξιοπρεπής και................φύγαμε. Ούπς το τιμόνι ψιλογυρναέι αλλού, ευτυχώς λίγες μοίρες, δεξί πετάλι λίγο στραβό, φρένα θορυβώδη, αλλά αρχοντική κίνηση. Μία πεταλιά και μετά απόλαυση. Κάπως σαν τις ξύλινες και πλαστικές βάρκες. Τραβάς μια κουπιά και παέι.............όχι δέκα. Είχα να καβαλήσω τέτοιο όχημα............40 χρόνια. Ταξίδεψα στην παλιά γειτονιά, για ψώνια, για βόλτα με τους κολλητούς, για ψωμί στο πρατήριο. Φαντάστικα τους συμμαθητές καβάλα στο τιμόνι ή στον οριζόντιο.............γυναικεία. Ευτυχώς η νέα γειτονιά έχει και ησυχία και δένδρα και γείτονες για να μοιραστώ - ούμε τα όνειρά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Με συναρπάζει το γεγονός του ζωντανέματος. Βλέπω τις γραμμές στο σκελετό και φαντάζομαι τον τεχνίτη να προσπαθεί να τις κάνει. Βλέπω το κουδούνι που είναι πιά βραχνό απο την σκουριά και ανυπομονώ να το ακούσω πάλι να κελαηδάει. Η κλειδαριά στον τροχό φαίνεται σαν να έχει παραιτηθεί απο την πολυκαιρία και την σκουριά. Το κλειδάκι της παραμένει στην θέση, περιμένοντας να κάνει την δουλειά του. Λαδάκι αντισκωριακό και υπομονή. Δοκιμή πριν να το βγάλω στο δρόμο και.............κλείδωσε. Το κλειδάκι βγαίνει, με δυσκολία και το εσωτερικό του δεν είναι καν σκουριασμένο.Κάνει δουλειά μετα απο πολλά χρόνια. Αμάν πως θα πάω βόλτα τώρα. Λίγη φροντίδα ακόμη και άνοιξε. Το κλειδάκι έπιασε πάλι δουλειά. Λείτουργικότητα στην αρχή 0/10, μετά 5/10 και τώρα 7/10. Θα το λύσω για να δουλεύει 10/10 και γυάλισμα για να δείξει τι είναι. Τα τακάκια στα φρένα και έκαναν την δουλειά τους και καθαρίζουν και την ζάντα. Αυτή μάλλον λόγω ποιότητας έχει κενά απο την σκουριά. Οι ακτίνες δε του πίσω τροχού είναι διπλάσιου πάχους απο τις του μπροστινού. Για να σηκώνει τα τότε βάρη. Τώρα θα σηκώνουν το δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ο ΝΕ ΜΠΕ.

    Ολίγον ιστορία. Ψάχνω για το παρελθόν.

    " ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ Η ιστορία των ελληνικών διτρόχων.Καμίνια, 1945

    Στην εξέλιξη της οικογενειακής επιχείρησης του κ. Κασιμάτη είναι καταγεγραμμένη όλη η μεταπολεμική ιστορία του ποδηλάτου. Η δική του ιστορία άρχισε όταν ο πατέρας του, Νίκος Κασιμάτης, στα Καμίνια του Πειραιά μάζεψε το 1945 ποδήλατα που είχαν αφήσει οι Γερμανοί φεύγοντας από την Ελλάδα. Και αφού τα επισκεύασε (ενισχύοντας τον σκελετό)- τότε δεν είχαν σαμπρέλες και οι ρόδες είχαν καουτσούκ δεμένο με σύρμα, ήταν πατέντα δική του- τα νοίκιαζε, κυρίως σε μπακάλικα της εποχής. Ηταν το φθηνότερο και πιο μαζικό μεταφορικό μέσο. Το πρώτο ποδηλατάδικο το άνοιξε στην οδό Μουτσοπούλου, στα Καμίνια. Αργότερα έφυγε από εκεί και έστησε μια παράγκα στην πλατεία Ιπποδαμείας- στην ίδια πλατεία και ακριβώς απέναντι από εκεί όπου βρισκόταν η παράγκα του πατέρα του ο κ. Κασιμάτης έχει τα γραφεία και το κατάστημα λιανικής.

    Οι δουλειές πήγαιναν καλά και μαζί του ήλθαν και τα άλλα τρία αδέλφια του, οι Παναγιώτης, Αλέξανδρος και Ελευθέριος. Πλέον η επιχείρηση ονομάζεται Κassimatis Βros. Και από το 1957 αρχίζει να σκέπτεται σοβαρά να κάνει και δικές του εισαγωγές. Τον επόμενο χρόνο πηγαίνει μόνος του στη Γερμανία, στην πόλη Μπίλεφελντ, και βρίσκει μια κατασκευαστική εταιρεία ποδηλάτων, ο ιδιοκτήτης της οποίας ονομαζόταν Γκέμπελ. Κλείνει τη συμφωνία θέτοντας στον γερμανό βιομήχανο δύο όρους: πρώτον, τα ποδήλατα να έρχονται διαλυμένα και να τα συναρμολογεί ο ίδιος- για να τα αγοράζει φθηνότερα- και, δεύτερον, να μη φέρουν μια επωνυμία εξαιρετικά μισητή στην Ελλάδα. Ο Γερμανός δέχεται και στα ποδήλατα δίνει δική του ονομασία, «Οlympic».

    Ηταν και φανατικός Ολυμπιακός. Ετσι έρχονταν τα βασικά εξαρτήματα του ποδηλάτου και τα άλ λα αξεσουάρ τα κατασκεύαζε ο ίδιος, αφού πλέον η παράγκα έγινε μια μικρή βιοτεχνία. Κάθε χρόνο πουλούσε 1.000- 1.500 ποδήλατα, κάνοντας επίσης επισκευές και μετατροπές. Στη συνέχεια έκανε εισαγωγές από την Αγγλία, τα Ρhilips και τα Raleigh. Οι δουλειές πήγαιναν καλύτερα χρόνο με τον χρόνο."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Αν πουλούσε τόσες χιλιάδες ποδήλατα, φανταστείτε πόσα κυκλοφορούσαν, που ήταν ατελείωτα και παντού. Πόσα δε έχει φάει το σκοτάδι, γιατί μάθαμε την κούρσα και αυτά που έιχαν μεγαλώσει οικογένειες τα έφαγε το σκοτάδι. Υπήρξε το μοναδικό όχημα των οικογενειών. Με αυτό στην δουλειά, μαζί με τα σύνεργα της δουλειάς, με το ίδιο για τα ψώνια, με το ίδιο στην βόλτα και εκδρομή με όλη την οικογένεια πάνω. Τέσσερις πάντως ανεβαίναμε και εμείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Και άλλη ιστορία,
    "Σε γενικές γραμμές τα Goebel δεν ήταν από τα ακριβά διπλοσκέλετα... ήταν πιο φθηνά από τα Raleigh Bismarck και Goricke.... εντούτοις όμως είχε μνημειώδη αξιοπιστία και είχε όλο εκείνο τον εξοπλισμό που θα χαρακτήριζε ένα καλό ποδήλατο εργασίας. Τα ίδια ακριβός ποδήλατα θα τα βρείτε και σαν Olympic, όπου τα εισήγαγε ο Κασιμάτης... μάλιστα σαν Οlympic κυκλοφόρησαν φυσικά για εμπορικούς λόγους..... αλλά και για το λόγο ότι σαν Goebel έφερνε ανατριχίλα θυμίζοντας τον υπουργό του Χίτλερ.... έτσι η εδώ αντιπροσωπία το κυκλοφορούσε με δύο ονόματα. Τέτοια ''πολιτικά'' ή ''ιδεολογικά'' θέματα αν θέλετε......είχαμε σε κάποιες περιπτώσεις με μερικές φίρμες που θα τις αναλύσουμε σε άλλη ενότητα."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. http://oldhistoricbicycle.blogspot.gr/2012/09/blog-post_21.html

    Εδώ πολύ ιστορία και το πνεύμα πίσω απο αυτά τα ποδήλατα. Ευχαριστίες στον Γιώργο για την διάθεση να σώσει όσα μπορεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Το είχα στο μυαλό μου...............και αυτό..........λές..........μπρε δε του το λές μπας.............και δυστυχώς επαληθεύτηκα.

    Το ποδήλατο με δελέασε επειδή είχε τα ΠΑΝΤΑ. Για τον παππού θέλω πραγματάκια. Αυτό είχε τα πάντα. ΤΟ κουδούνι........τον ήχο του τον είχα στο μυαλό μου, απο παιδί........γκλονγ γκλονγ. Τον άκουσα πάλι μετα απο 45 χρόνια. Ολίγον σκουριασμένο.Θα το δώσω για αμμοβολή γιατί είναι πολύ πολύ σκουριασμένο και θα ακούγεται πάλι όπως τότε. Να δώσω και το φανάρι, για να μην παιδεύομαι με το τρίψιμο. "Μάστορα θα μου τα κάνεις μια αμμοβολή ?........οοοοποτε βρείς χρόνο δεν βιάζομαι.......εύκολο" "Μην τα βάλεις στο υγρό και τα λιώσεις όπως τα άλλα..............οχι μην φοβάσαι. Φοβάμαι οτι θα τα αφήσει ΣΚ μέσα και θα λιώσουν................"Μάστορα μην τα αφήσεις σκ μέσα..........." ΩΧ!!!!!!!!!!!!!!!!λέει ο μάστορας. Τα είχε βάλει απο την αρχή και τα ξέχασε...............Το φανάρι IMPEX που δεν το έβρισκα με τίποτε και το είχα στα χέρια μου ξαφανίστικε κυριολεκτικά..............Η συγγνώμη του δεν με βοήθησε και πολύ. Όταν δε μου το έφερε μου θύμισε μέταλλα μετά απο πυρηνική καταστροφή. Πολύ στεναχωρήθηκα. "Να σου δώσω χρήματα, να σου πάρω άλλο, να, να ....................γαμησέ μας τώρα είπα να του πω αλλά το επίπεδό μου δεν με αφήνει...................γαμώτο. Μου έμεινε η φωτογραφία τουλάχιστον να θυμάμαι τι είχα στα χέρια μου και χάθηκε. ΚΡΙΜΑ.!!!!!!!!!!
    Στο δε κουδούνι έλιωσε το ελατήριο που κάνει τον ήχο..........φρίκη. Θα προσπαθήσω να το φτιάξω. Ευτυχώς είχε χοντρό μέταλλο και γλύτωσε την καταστροφή, ποιότητα..............παλιά. Αν τα κάνουμε σύγκριση με το καινούργια δεν έχουν καμμία απολύτως σχέση. Αααααααααααυτά τα νέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ο ΝΕ ΜΠΕ.

    Αγορά τακακίων και γιαυτό και για τον παππου. Τοποθέτηση και ρύθμισή τους. Επιτέλους σταματάω εκεί που θέλω.Πάμε λίγο λίγο για καθάρισμα γυάλισμα βερνίκωμα για να δείξει ότι έχει................ρυτίδες. Lifting δεν θα γίνει φρεσκάρισμα μόνο των χρόνων και βόλτες για ξεμούδιασμα...........αρθριτικά έχει ελάχιστα,μάλλον ποιότητας και "προστασίας" του προηγούμενου κατόχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Βρήκα χρόνο να φρεσκάρω το νέο απόκτημα. Λίγο λίγο και όχι ριζικά. Σκέπτομαι να βάλω κάποια καλά πράγματα που έχω απο τον παππού για να γίνει ποιοτικά πιο πρέπον. Το τιμόνι ειδικά που είναι PHILIPS σε σχέση με αυτό που έχει επάνω του που μάλλον είναι ινδικό, δεν έχει σχέση. Επίσης τα στεφάνια είναι unior οπότε το υπάρχον μπροστινό που έχει τρύπες μάλλον μένει στην άκρη.

    Από την άλλη μεριά θα δοκιμάσω να δώσω το MERCIER. Δεν το καβαλάω σχεδόν ποτέ. Όποτε γίνει αυτό είναι για ελάχιστα. Υπάρχει η σοβαρή σκέψη να το δώσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Σκέφτηκα να κάνω κάποιες αλλαγές στα υπάρχοντα. MERC το πήρε καλός γνωστός που το είχε καημό απο τα νιάτα του. Έφερα το safari απο την Αλυκή για να το δώσω και αυτό. Το hillmaster την θέση του γιατί το έχω όπως με βολεύει θα κουράζεται λιγότερο και θα κάνω χώρο και στο garage. Θέλω να δώσω και το XL και το KART. Μακάρι να τα πάρει κάποιος που θα τα χρησιμοποιεί. Αυτή είναι η βασική σκέψη. Όμως απέκτησα ένα ποδήλατο στα μέτρα μου. Το ήθελα πολλά χρόνια και μου το πήρα. Οι οιωνοί με βοήθησαν και βρέθηκε μτχ IDEAL INTEGRATOR.Έχω αρχίσει και γράφω ήδη αρκετά χιλιόμετρα. Με βοηθάει να κάνω περισσότερα χιλιόμετρα. Βρέθηκε και ποδηλατοπαρέα στην Παληνη και πήγε και την πρώτη αναγνωριστική βόλτα. Τα κατάφερα να γυρίσω σπίτι οχι κομμάτια. Τώρα που ανοίγει ο καιρός και τελειώνουν και οι αγώνες, να πηγαίνω, κάθε τετάρτη που έχουν εξόρμηση. Στήν πρώτη βόλτα είδα την πόλη απο άλλη πλευρά. Παράδρομους, στενάκια και άφιξη στον ηλεκτρικό σταθμό στο Μαρούσι, όχι άσχημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ολική αλλαγή στα ποδήλατα. Έχουμε τα καλύτερα, που μπορούμε, και στην Αλυκή αλλά κύρια και στο σπίτι. POROSEA αγώνας στο αγαπημένο νησί. Αγώνας όχι για μένα, γρήγορη απολαυστική βόλτα, με μπόλικη ανηφόρα, για μένα. 07/2017 προπόνηση στις ανηφόρες με το HILL. Γυμναστική καλή και διαφορετική προσέγγιση του δίτροχου. Η επανάληψη της διαδρομής του POROSEA, πήγε πολύ καλύτερα. Η ποδηλατοπαρέα με έχει βοηηθήσει στο να "γράφω" χιλιόμετρα που βοηθάνε στην πιο άνετη βόλτα - προπόνηση. Έγινε βέβαια και η απαραίτητη χωμάτινη ποροδιαδρομή. έίχε περιπέτεια γιατί με βρήκε η καλοκαιρινή νύκτα μέσα στο δάσος. Τα φώτα τέλεια και ευτυχώς δεν έιχα απρόοπτα, λάστιχο,πτώση. Τα σχέδια έχουν να κάνουν με φρεσκάρισμα, περιποίηση, ρύθμιση του HILL απο ειδικό ώστε να μείνει στην αλυκή απόλυτα εντάξει. Θα αλλαχθούν λάστιχα και αλυσίδα. Η οποία βρίσκεται εκεί εδώ και 25 χρόνια................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Θέλω και προσπαθώ να κάνω χιλιόμετρα. Ήθελα όμως και μία παρότρυνση - παρέα για κάτι πιο αθλητικό. Κάτι που να με τραβήξει πιο γρήγορα. Μέσα απο την ποδηλατοπαρέα ο Π. είναι αυτό που έψαχνα. Βγάζει διαδρομές για τον εαυτό του το ανακοινώνει και όποιος θέλει ακολουθεί. Την ερχόμενη Κυριακή ετοιμάζομαι για έναν ακόμη, προσωπικό "μαραθώνιο" 80 χιλιομέτρων με τον Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Προσωπικοί Μαραθώνιοι.

    Σπίτι Παλλήνη. Στόχος η μετακίνηση προς την δουλειά με το δίτροχο..........χεχε ......ψόφισα. Άστο καλύτερα............Αλλά τι στο καλό οι άλλοι πως πάνε? Η απόσταση μέχρι την δουλειά όχι μαραθώνιος αλλά μοιάζει υπερ...........τέτοιος.

    Πρώτη ποδηλατοβόλτα με την σχετική παρέα και το νέο σώστό ποδήλατο. Σταθμός αμαρουσίου...........τι έκανα μπρέ...........ατομικό ρεκόρ, μεγάλο.
    Η επόμενη στο Κεφαλάρι....................πςςςςςςςςςςςςςς άλλο ρεκορ.
    μετά την επιτυχία μου στο νησί άνοιξε η όρεξη πιο πολύ.Μετά το καλοκαίρι λίγοι στην βόλτα. Που θα πάμε ? δεν πάμε στο κέντρο Σύνταγμα Θησείο και πίσω ......κλουπ..........που είπαν ? Καλά να παώ........κατηφόρα το έλα πως θα γίνει ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Επιτυχημένος και αυτός ο .........αγώνας. Η όρεξη άνοιξε. Να δούμε πως θα πάει και η ζωηρή βόλτα της Κυριακής και βλέπουμε αν θα πάμε σε υπερμαραθώνιο, τον Απρίλιο στον Γαλατά. Τροιζήνα Φανάρι Επίδαυρός και πίσω χεχεχεχε. Την ανηφόρα πρός φανάρι ........παλιά με φορτωμένο τον ματρακά την ανεβήκαμε με το ζόρι. Έλεγε ο πατέρας μου ............."βρε κάτι έχει το αυτοκίνητο και δεν προχωρά. " Όταν κατεβήκαμε να δούμε τι έχει .........είδαμε το πόσο ανηφορικά είναι προς τα εκεί.....χεχεχεχεχεχεχε Θα προσπαθήσω να κάνω την σχετική προετοιμασία και βλέπουμε. Ανηφόρες πάντως έχουμε αρκετές απο τα μέρη μας. Και σπίτι Ερμιόνη παίζει πιο νωρίς απο τον απρίλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Παραδόξως η επόμενη μέρα με βρίσκει σε καλή κατάσταση. Ο προσωπικός - πρόσκαιρος-μαραθώνιος μου των 63km είναι γεγονός. Ο καιρός υγρός και ζεστός δεν ήταν ο ιδανικός για την βόλτα. Η ώρα 11.00 με 15.00 όχι η κατάλληλη. Η παρέα όμως ήταν πολύ καλή και η κατανόηση χρήσιμη. Η διαδρομή ονειρική.Ποικιλία δρόμων και "σωστές" ανηφόρες για προπόνηση. Η μέση ωριαία ιδανική για συντόμευση. Αν μπορέσουμε να κάνουμε και πιο ολιγόλεπτες στάσεις θα ήταν τέλεια. Μια διαδρομή που θα ήθελα να ξανακάνω άλλη εποχή με πιο νορμάλ καιρό για ποδήλατο. Μετά την επιτυχημένη δοκιμή δεν μένει παρά να συνεχίσω ανάλογες προσπάθειες. Αν με "τραβήξει" και ο Αλ. με την εμπειρία του για να βελτιωθώ θα ήταν καλά. Είδομεν...............μήπως να πάρω και ένα κουρσάκι ??????????????λές ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Οι ποδηλατοβόλτες συνεχίζονται. Καλή ψυχοθεραπεία και ξεμπούκωμα. Λόγω προσπάθειας ...........ξεχνιέμαι. Οι ανηφόρες με "φτιάχνουν" παραδόξως. Το Ντράφι, που είναι κοντά μας το έχω για μόνιμη έξοδο. Κάνω διαδρομές των 30-40 km και ανάλογα τον χρόνο που έχω. Η όρεξη για νέα όρια - μαραθώνιους μεγαλώνει. Λόγω καιρού δεν δοκίμασα να κάνω έναν ακόμη "μαραθώνιο".Απλά βέβαια πήρε παράταση. Έτσι η πρόταση απο τον οργανωτή Π.για μια "βόλτα" των 60 km, με βρήκε θετικό, και λόγω καιρού. Έλα όμως που δεν είχα χωνέψει ΠΩΣ είναι η διαδρομή...........Οπότε 13κμ μέχρι Δουκίσης με πολύ κόντρα αέρα. Γαμωτ ........ανάποδα έπρεπε να φυσάει να πάω εύκολα. Θα πάμε μέσω Μελισσίων και κηφισιάς κτήματα τατοιου στην λίμνη Μπέλετσι........Αιώνες έχω να πάω εκέι αλλά με αυτοκίνητο.Ανεβαίνουμε ανηφόρες και ανηφοράρες. Δρόμο πέρνουμε και δρόμο αφήνουμε. Πεδιάδες και βουνά. ¨ομορφα τοπία,ευρωπαικά. Λόγω κυριακής είχε πολύ κόσμο, δεν μου άρεσε. Από δω θα γυρίσουμε ? ¨οχι θα πάμε απο την άλλη μεριά...................Απο Αγ. Στέφανο............whaaaaat. Εκεί πάω με το αυτοκίνητο για καρτ και κουράζομαι.....τώρα που έφτασα εδώ θα πρέπει να γυρίσω..........άντε φύγαμε. 30 km στο πήγαινε απο δουκίσης. Άλλα τόσα η επιστροφή και το πράγμα πάει αναλογικά καλά. Η παρέα είχε τον ρυθμό της και μου επέτρεπαν να έχω τον δικό μου. Όπου έπρεπε περίμεναν.........στις κατηφόρες τους πέρναγα και τους περίμενα εγώ χεχεχεχχε. Μετά απο 5 περίπου ώρες και 80 περίπου km. στόχος πετυχημένος. Οι επόμενες ώρες με βρήκαν αναλογικά πολύ καλά. Ο μαραθώνιος μου βγήκε χωρίς να ξεπατωθώ κυριολεκτικά γιατί αμέσως μετά έκατσα στην καρέκλα για να τσιμπήσω. Η ένταση της προσπάθειας δεν με άφησε να φάω κανονικά.Το σχόλιο δε του Π ότι άσχετα με τα χιλιόμετρα η "βόλτα" ήταν δύσκολη με έκανε να σκεφτώ οτι καλύτερα δεν το είχα καταλάβει νωρίτερα. Μπορεί να δίσταζα και να μην πήγαινα. Έτσι θα "έχανα" μια ακόμη εμπειρία ζωής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Οι βόλτες οι ατομικέ αλλά και οι χαλαρές της τετάρτης συνεχίζονται κανονικά. Να δούμε πως θα πάνε όσο χειμωνιάζει. Θα εξοπλιστώ όσο γίνεται καλύτερα και βλέπουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μετά από αναγκαστική αποχή λόγω καιρού και ίωσης το σκ που πέρασε έκανα μια δοκιμαστική των 15κμ για την εξόρμηση της κυριακής. Αφού πήγε καλά ακολούθησα άλλους τρείς στην Κυριακάτικη. Καλός καιρός και συνεφίτσα. Τελικά βγήκε μιοα πολύ ωραία ποδηλατική εκδρομή στα βόρεια πρόαστια. Σπάτα Δουκίσσης, Μαρούσι, Κηφισιά, Εκάλη, Διόνυσος, Ροδόπολη (εκεί είχα πάει κάποτε για αγώνα με πούλμαν.....) Σταμάτα, Άνοιξη, Κηφισίας, Γέρακας και πίσω. 70 κμ και αρκετή κούραση μάλλον λόγω προηγούμενης αποχής. Η παρέα είναι εντάξει και οι πεταλιές ψιλοζωηρές. Οπότε είναι ότι πρέπει μετά τις χαλαρές της Τετάρτης. Μετά απο μία τέτοια προσπάθεια νοιώθω οτι γυμνάστηκα και βγήκα νικητής απο τον "αγώνα" με τον εαυτό μου. Γεμίζω όμορφες και ήσυχες εικόνες χωρίς τα συναισθηματικά πάνω κάτω. Η διατήρηση του βάρους με βασικό νούμερο το 95 είναι ένας στόχος για συντήρηση.Έκανα και μια γενναία καθαριότητα του ποδηλάτου. Οι μέρες μεγαλώνουν και έτσι εφόσον είμαι καλά θα το χρησιμοποιώ περισσότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή